Aktivitet Festlig forårs fredag med tapas og hygge
Tilmeldingsfrist er overskredet

Festlig forårs fredag vender selvfølgelig tilbage.  Socialt arrangement alle er velkomne

Aktivitetsudvalget og foreningen invitere til hygge på valhal med mad og vin.  Vi står klar med tapas,  et glas vino, lidt sødt og kaffe.  Vi sidder udenfor så ta' gerne tæppe, varmt tøj og klapstol med - Vi krydser fingre for godt vejr.

Det er en fantastisk mulighed for at lære andre medlemmer at kende, der er lagt op til man bliver nogle timer og hygger sig.

Kontakt Margit hvis du har lyst til at bage en kage eller hjælpe med andre praktiske opgaver.

Til selve arrangementet forventer vi at alle hjælper til med at vaske op efter sig selv samt oprydning efter behov.

Vi ønsker ikke at stå med alt for meget mad, det er derfor vigtigt at du dukker op hvis du er tilmeldt eller annullere din tilmelding senest den 19.4 hvis du skulle ændre holdning.

Vi glæder os til at se jer på Valhal

Forårs hilsen aktivitetsudvalget

26.04.2024 kl. 17.30 - 26.04.2024 kl. 22.00
Valhal